در مورد الزامات، وظایف، مسئولیت ها و مهارت های کلیدی که باید در شرح شغل مشاور بازاریابی دیجیتال باشد، بیاموزید. مشاوران دیجیتال مارکتینگ موثرترین راه های تبلیغات و بازاریابی محصولات یا خدمات شرکت ها را با استفاده از فناوری های دیجیتال شناسایی می کنند. آنها استراتژیهای بازاریابی دیجیتال را توسعه میدهند، بهبودهایی را برای استراتژیهای موجود پیشنهاد میکنند و فرصتهایی را برای افزایش تعامل مشتری شناسایی میکنند.
ما به دنبال استخدام یک مشاور بازاریابی دیجیتال با تجربه برای توسعه و اجرای استراتژی های بازاریابی دیجیتال موثر برای دستیابی به اهداف تجاری خود هستیم. مسئولیتهای مشاور بازاریابی دیجیتال شامل تجزیه و تحلیل داده ها، نظارت بر کمپینهای تبلیغاتی مشتریان و شناسایی راههایی برای بهبود رتبهبندی وب یاست ها در موتورهای جستجو است. همچنین باید مطمئن شوید که وب سایت های تان جذاب، آموزنده و کاربرپسند هستند. برای موفقیت به عنوان یک مشاور بازاریابی دیجیتال، باید بتوانید حجم زیادی از داده ها را تجزیه و تحلیل کنید و پروژه های متعددی را بدون افت کیفیت انجام دهید. در نهایت، یک مشاور بازاریابی دیجیتال برجسته باید از ابزارهای مختلف بازاریابی دیجیتال آگاه باشد و همچنین مهارت های تحلیلی، حل مسئله و سازمانی عالی را نشان دهد.
ما به دنبال استخدام یک مشاور بازاریابی دیجیتال با تجربه برای توسعه و اجرای استراتژی های بازاریابی دیجیتال موثر برای دستیابی به اهداف تجاری خود هستیم. مسئولیتهای مشاور بازاریابی دیجیتال شامل تجزیه و تحلیل داده ها، نظارت بر کمپینهای تبلیغاتی مشتریان و شناسایی راههایی برای بهبود رتبهبندی وب یاست ها در موتورهای جستجو است. همچنین باید مطمئن شوید که وب سایت های تان جذاب، آموزنده و کاربرپسند هستند.
برای موفقیت به عنوان یک مشاور بازاریابی دیجیتال، باید بتوانید حجم زیادی از داده ها را تجزیه و تحلیل کنید و پروژه های متعددی را بدون افت کیفیت انجام دهید. در نهایت، یک مشاور بازاریابی دیجیتال برجسته باید از ابزارهای مختلف بازاریابی دیجیتال آگاه باشد و همچنین مهارت های تحلیلی، حل مسئله و سازمانی عالی را نشان دهد.
-تعیین مناسب ترین مدل های کسب و کار برای کسب و کارهای نوپا. -توسعه استراتژی های دیجیتال مارکتینگ مناسب بر اساس مدل های کسب و کار مشتریان. -ارزیابی مشتریان هدف برندها برای شناسایی کانال های رسانه اجتماعی که بهترین فرصت ها را برای تعامل با مشتری فراهم می کند. -محاسبه بازگشت مشتریان به هزینه تبلیغات (ROAS) و مقایسه آن با میانگین صنعت. -ارزیابی بودجه بازاریابی مشتریان و تخصیص هزینه ها برای نیازهای بازاریابی مختلف بر این اساس. -کمک به مشتریان در راه اندازی وب سایت ها و برنامه های جدید. -ارزیابی استراتژیهای بازاریابی دیجیتال فعلی مشتریان و پیشنهاد بهبود بر این اساس. -انجام ممیزی سئو برای شناسایی مسائل مختلفی که بر عملکرد وب سایت در موتور جستجوی تأثیر می گذارد. -شناسایی فرصت های جدید برای تشویق مشارکت مشتری.
-تحصیلات در رشته های کامپیوتر و آی تی، بازاریابی، ارتباطات، بازرگانی یا رشته های مرتبط. -گواهینامه های Google Analytics و AdWords مزیت دارند. -تجربه ثابت کار به عنوان مشاور بازاریابی دیجیتال. -دانش کامل از تولید سرنخ، ابزارهای بازاریابی دیجیتال، پلتفرم های رسانه های اجتماعی و بهترین شیوه های سئو. -توانایی تجزیه و تحلیل حجم زیادی از داده ها. -مهارت های تحلیلی و حل مسئله قوی. -مهارت های سازمانی و مدیریت زمان برجسته. -مهارت های عالی مدیریت پروژه. -مهارت های برقراری ارتباط موثر. -مهارت های خدمات مشتری .
مهندس محمد صادق معنوی مشاور دیجیتال مارکتینگ مستقل و استراتژیست بازاریابی دیجیتال با مدرک مهندسی کامپیوتر و مدیریت کسب و کار گرایش بازاریابی. متخصص در بازاریابی اینترنتی، برندینگ و تجزیه و تحلیل داده ها. ارائه خدمات مشاوره بازاریابی دیجیتال در سراسر کشور. ادامه
جهت اطلاع از شرایط منتورینگ و مشاوره دیجیتال مارکتینگ، آموزش خصوصی دیجیتال مارکتینگ و آموزش منتورینگ دیجیتال مارکتینگ